26 lutego 2017

Ferie ministranckie

Nasi ministranci, wraz z ministrantami z parafii pw. św. Szczepana, w dniach od 18 do 23 lutego, byli na feriach w Zakopanem i Krakowie. Przez czas pobytu w Zimowej Stolicy Polski mieszkaliśmy u gościnnego Proboszcza z parafi św. Krzyża, który udostępnił nam całe piętro swojego domu parafialnego. W trakcie wyjazdu mieliśmy wiele atrakcji, m.in. wyjście do Doliny Chochołowskiej i nocleg w schronisku (dla wielu po raz pierszy w życiu), wypad na narty, baseny w Chochołowie, wycieczkę na Wielką Krokiew oraz przepiękny, wieczorny kulig połączony z ogniskiem i występem kapeli góralskiej. W Krakowie pojawiliśmy się 22 lutego. Wieczorem zwiedziliśmy Rynek Główny, a nazajutrz udaliśmy się do Ktedry Wawelskiej, gdzie mieliśmy chwilę na osobistą modlitwę przed wystawionym Najświętszym Sakramentem, oraz zwiedziliśmy samą Katedrę wraz z wieżą i grobami wielkich polaków.

Bardzo serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do tego, że nasz wyjazd mógł się odbyć. Zwłaszcza dziękujemy tym, którzy wsparli nas podczas kiermaszu ciast.

Używamy plików cookies Ta witryna korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności i plików Cookies .
Korzystanie z niniejszej witryny internetowej bez zmiany ustawień jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików Cookies. Zrozumiałem i akceptuję.